Persoonlijke aandacht is het grootste wapen!

Persoonlijke aandacht is het grootste wapen!

Aandacht is vandaag een schaars goed geworden. Mobiele telefoons, apps, social media, email en natuurlijk ook in de magazines, kranten en de radio plus televisie. De aandacht van de meeste mensen is niet beter of groter dan die van een goudvis die een rondje in zijn kom rondzwemt. Tegen de tijd dat hij weer terug is bij het begin is hij alweer vergeten dat hij een rondje heeft gedaan. Het is bijna onvoorstelbaar, maar waar.

Pak de aandacht

Om meer mensen naar de markt te laten komen is het dus essentieel om die aandacht te pakken. Niet de aandacht van de goudvis, maar de mensen die hun producten op de markt kopen. Door overal aanwezig te zijn en jouw markt continu in de spotlights te zetten wordt je beter onthouden en zal je meer aandacht krijgen.

Het geheime wapen van de markt: persoonlijke aandacht

Waar de grote bedrijven verkondigen dat alles persoonlijker moet worden gebeurt dit natuurlijk al vele jaren op de markt. Het is belangrijk om hierop in te spelen. Het is essentieel om deze kracht van de markt verder in te zetten en te gebruiken!

Een gouden combinatie: Aandacht en Persoonlijke aandacht

We zien duidelijk dat mensen hunkeren naar persoonlijke aandacht. Hoe fijn is het als je een ondernemer ontmoet en die spreekt je bij de voornaam aan? Of die weet precies welke soort kaas, hoeveel appels of welke soort aardappelen ze kopen? Of welke stoffen, kleren en schoenen! Hier liggen gouden kansen voor de markt!

“Ouderwetse” persoonlijke aandacht samen met “hedendaagse” moderne aandacht= een gouden formule!

Ook interessant voor u

Waarom nieuwsbrieven sturen (nog steeds) belangrijk is

Er worden dagelijks nog erg veel nieuwsbrieven gestuurd wereldwijd. Doordat er vele...

Lees meer

Persoonlijke aandacht is het grootste wapen!

Persoonlijke aandacht is het grootste wapen! Aandacht is vandaag een schaars goed...

Lees meer

De toegevoegde waarde van storytelling!

Het geven van de juiste informatie en het delen van relevante en...

Lees meer

Bezorgen werkt nog niet en een Gouden Leeuw?

  Bezorgen werkt nog niet en een Gouden Leeuw? Jumbo gaat toch...

Lees meer